Thursday, April 22, 2010

何耀珊 - 不凋零的花

不凋零的花,这是一首何耀珊2008年唯一的中文单曲,在四川汶川地震的时候发布的。



我怕 我失去我自己
像摔坏的玩具
该怎么缝补
空洞的眼睛

想哭 找不到理由哭
呼吸已经麻痹
一百个谎言
是我的面具

到底
谁来救赎这封闭的世界
我不想孤独面对我自己
救我 脱离一切

终于我 找到了你
就像一朵不凋零的花
我的心 像被你紧紧拥抱的小孩
你就是爱 永远不会更改

完全明白 你的真爱
终于我 找到了你
就像一朵不凋零的花
让过去 从悲伤变成美丽的云彩
你就是爱 永远不会更改
我终于找到你

1 comment:

asd said...

Obtain your replica watches in uk and hold it compared to a soft surface the particular watch facing down. One of several telling regions of Rolex fakes will be the resale "ticks" second by second all around the dial in place of running smoothly seeing that it would over a real Rolex watch.